Regulamin
CENTRUM REHABILITACJI MEDYCZNEJ FIZJOMEDICAR
INFORMACJE OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin został przyjęty na podstawie art. 24 w związku z art. 23 Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, tj. z dnia 8 września 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 1638). W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdują przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności przepisy Ustawy o działalności leczniczej oraz aktów wykonawczych do niej, a także ustawy z dnia 6 listopada 2008r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U. z 2009, Nr 52 poz. 417).
- Regulamin określa organizację i porządek procesu udzielania świadczeń zdrowotnych przez Podmiot leczniczy, prowadzony przez Marcina Pawluk, przedsiębiorcę prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą „Centrum rehabilitacji Medycznej FIZJOMEDICAR Marcin Pawluk” z siedzibą w Warszawie, przy ul. Odkrytej 48, 03-140 Warszawa, NIP 5342213552, REGON 142191725, (dalej: Podmiot leczniczy).
- Centrum Rehabilitacji Medycznej FIZJOMEDICAR Marcin Pawluk, jest Podmiotem leczniczym w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej.
- Podmiot leczniczy świadczy odpłatne usługi i nie świadczy zabiegów w ramach NFZ.
- Centrum Rehabilitacji Medycznej czynne jest od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-20:00 oraz w soboty w godz. 9:00-15:00.
- Rejestracja Pacjentów odbywa się stacjonarnie w Centrum Rehabilitacji Medycznej FIZJOMEDICAR, telefonicznie pod nr 605-115-190, mailowo pod adresem [email protected] oraz poprzez stronę www.fizjomedicar.pl i platformę Booksy.
- Formą płatności za zabiegi jest rozliczenie gotówką lub kartą.
INFORMACJE O ŚWIADCZONYCH USŁUGACH
- Fizjoterapeuta na podstawie skierowania od lekarza lub wywiadu i badania Pacjenta, proponuje rodzaj zabiegów i czas trwania terapii.
- Fizjoterapeuta ma prawo wymagać przeprowadzenia dodatkowych badań przez Pacjenta.
- Fizjoterapeuta ma prawo wymagać skierowania od lekarza specjalisty na zabiegi.
- Centrum rehabilitacji FIZJOMEDICAR prowadzi dokumentację medyczną świadczeń oraz zapewnia ochronę danych zawartych w tej dokumentacji godnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Centrum może udostępnić dokumentację, o której mowa w ust. 4 Pacjentowi lub jego przedstawicielowi ustawowemu, bądź osobie upoważnionej przez Pacjenta.
- Pacjent (lub jego opiekun) zobowiązany jest do wypełnienia KARTY PACJENTA przed pierwszą wizytą oraz do udzielenia zgody pisemnej na zabiegi świadczone w Centrum Rehabilitacji FIZJOMEDICAR.
- Osoby niepełnoletnie na wizycie są pod opieką osoby dorosłej (opiekuna).
- Pacjent zobowiązany jest do pojawienia się 10 min przed umówioną wizytą w celu przygotowania się do zabiegu.
- W przypadku braku możliwości pojawienia się na wizycie, należy odwołać rezerwację telefonicznie, poprzez SMS lub poprzez aplikację BOOKSY, na nie później niż 24 godziny przed rozpoczęciem wizyty.
- W przypadku nie pojawienia się na wizycie bez wcześniejszego odwołania lub odwołania jej na mniej niż 24 godziny przed rozpoczęciem wizyty FIZJOMEDICAR zastrzega sobie prawo do wyegzekwowania opłaty w wysokości połowy (50%) ceny wizyty.
- Przy serii kilku zabiegów płatność za całość w formie pakietu następuje przy pierwszej wizycie.
- Pakiet zabiegów objętych rabatem ma ważność 3 miesiące od dnia zakupu, po tym czasie przepada bez możliwości zwrotu pieniędzy.
- Voucher ma ważność przez 3 miesiące, po tym czasie przepada bez możliwości zwrotu pieniędzy.
- Karta stałego klienta jest wydawana Pacjentowi w momencie zrealizowania masażu relaksacyjnego, KOBIDO, GUA SHA, bańką chińską, gorącymi kamieniami, tajskiego stóp, LOMI LOMI, indyjskiego masażu głowy. Pacjent otrzymuje pieczątkę za każdy ww. zabieg. Przy 5 wizycie Pacjent otrzymuje 20% zniżki a przy 10 wizycie 50% zniżki na dowolny masaż z powyższych.
- W przypadku nieodwołania wykupionego zabiegu z PAKIETU na 24 godz. przed wizytą , uznaje się go za zrealizowany.
- W przypadku spóźnienia z winy Pacjenta zabieg może zostać skrócony o czas spóźnienia ze względu na umówione późniejsze wizyty.
- W przypadku spóźnienia z winy Fizjoterapeuty czas wizyty zostaje wydłużony o taką liczbę minut, ile wynosiło spóźnienie.
- Centrum Rehabilitacji Medycznej FIZJOMEDICAR nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w poczekalni.
PRAWA I OBOWIĄZKI PACJENTA
W czasie korzystania z usług rehabilitacyjnych Pacjent ma prawo do:
- świadczeń wykonywanych przez personel o odpowiednich kwalifikacjach,
- rzetelnej informacji o stanie swojego zdrowia,
- pełnej dyskrecji dotyczącej jego osoby,
- pełnej informacji o proponowanych metodach leczenia,
- pomocy i wyjaśnień o sposobie przygotowania do zabiegów.
Do obowiązków Pacjenta należy:
- zapoznanie się z regulaminem gabinetu,
- wypełnienie i podpisanie Karty Pacjenta oraz zawartych tam oświadczeń, przedstawienie aktualnego stanu zdrowia oraz okazanie posiadanej dokumentacji medycznej oraz skierowania na zabiegi, jeśli takie posiada,
- informowanie Fizjoterapeuty o aktualnych i przebytych schorzeniach oraz istniejących przeciwwskazaniach do rehabilitacji,
- przestrzeganie zaleceń Fizjoterapeuty dotyczących terapii, natychmiastowe telefoniczne lub osobiste zgłaszanie Fizjoterapeucie wszelkich dolegliwości i bólu pojawiających się podczas i po zabiegu,
- zgłaszanie się na zabiegi w stroju, umożliwiającym łatwy dostęp do leczonych części ciała.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 14.09.2020