Fala uderzeniowa Warszawa Tarchomin

Zabieg falą uderzeniową polega na przenoszeniu energii w punkty spustowe (bólowe) poprzez falę akustyczną. Po przyłożeniu głowicy w miejsce objęte chorobowo, fala wnika w ludzkie ciało na głębokość kilku centymetrów w ciągu około 10 nanosekund.

Fala uderzeniowa uśmierza ból, przyspiesza metabolizm oraz usprawnia procesy regeneracji tkanek. Zmniejsza napięcia oraz przykurcze, a także stymuluje nowe fibroblasty, co powoduje tworzenie się nowych zasobów kolagenu, a w efekcie sprawniejsze działanie stawów oraz innych elementów układu ruchu.

Wskazania do zabiegu:

• Ostrogi piętowe

• Napięcia mięśniowe

• Łokieć tenisisty i golfisty

• Bóle ścięgna Achillesa

• Stany pourazowe – po wchłonięciu się krwiaka

• Bóle kręgosłupa szyjnego, barków, bioder, drobnych stawów rąk

• Zapalenia ścięgien

• Kolano skoczka

• Cellulit

Niemniej niezwykle istotne jest, aby zachować regularność leczenia falą uderzeniową w naszej placówce Warszawa – Tarchomin. Pacjenci powinni odbyć od 3 do 7 zabiegów z 7-10 dniowym odstępem czasowym.

Podobnie jak w przypadku każdej terapii, istnieją również określone przeciwskazania, na które niezaprzeczalnie należy zwrócić uwagę przed rozpoczęciem leczenia za pomocą fali akustycznej. Przede wszystkim należą do nich:

• ciąża,
  • nowotwór, znajdujący się miejscu zabiegu,
  • ostre stany zapalne i/lub pourazowe,
  • zaburzenia krzepliwości krwi,
  • rozrusznik serca,
  • zakrzepica,
  • osteoporoza.

Fala uderzeniowa Warszawa Tarchomin – jak wygląda zabieg?

Zabieg falą uderzeniową wykonywany w naszym gabinecie nie jest inwazyjny. Aby rozpocząć leczenie, nie jest również wymagana żadna forma znieczulenia bądź przyjmowanie środków farmaceutycznych. Zabieg trwa od około 5 do 10 minut i polega na przyłożeniu głowicy do miejsca występowania bólu . Co więcej, wspomniany czas trwania zabiegu jest uzależniony rodzajem leczonego schorzenia, podobnie jak rodzaj fal, częstotliwość impulsów, a także głębokość penetracji fal.