Masaż gorącymi kamieniami

Masaż gorącymi kamieniami to pochodząca z Chin metoda masażu będąca połączeniem wielu technik masażu – relaksacyjnego, drenażu, termoterapii, akupresury i aromaterapii. Masaż kamieniami doskonale rozgrzewa, relaksuje i daje poczucie odprężenia, a także pozwala na uwolnienie stresu nagromadzonego w ciele. Ciepłe kamienie głęboko ogrzewają organizm przez co, dzięki oddawaniu ciepła działają relaksująco i uspokajająco na całe ciało. Pomaga zmniejszyć dolegliwości bólowe związane z napięciem mięśni.

Wskazania :

• zmęczenie
  • stres
  • bóle pleców
  • słabe krążenie
  • bezsenność

Przeciwskazania :

• choroby zakaźne skóry
  • otwarte rany
  • wysypka
  • okres tuż po operacji
  • chemioterapia
  • radioterapia
  • ciąża
  • żylaki

Jeśli chcesz połączyć relaks z metodą leczniczą, masaż gorącymi kamieniami jest dla Ciebie. Szczególną przyjemność sprawia w okresie jesienno-zimowym, kiedy warunki atmosferyczne nie rozpieszczają, a ciało potrzebuje dodatkowych bodźców. Gorące kamienie łączą dotyk wraz z czynnikiem termalnym, dlatego silnie oddziałują na układ krążenia. Ułożenie kamieni ma ogromne znaczenie. Rozmieszczenie bazuje na teorii przepływu energii, zatem to punkty energetyczne na ciele są kierunkiem, według których kamienie będą oddziaływać na napięte partie ciała.

Jak wygląda masaż gorącymi kamieniami?

Masaż gorącymi kamieniami jest wykonywany przy użyciu specjalnych kamieni bazaltowych, które charakteryzują się gładką powierzchnią. Różne wymiary dopasowywane są do wybranego miejsca, aby jeszcze bardziej zwiększyć przyjemność i satysfakcję. Temperatura jest optymalna. Nie sprawia bólu. Kamienie są ogrzewane, tak aby nie sprawiały dyskomfortu. Ważne jest, żeby ich powierzchnia była lekko wilgotna i natłuszczona, co zwiększa ich przyczepność na ciele uprzednio pokrytym olejkiem. Masaż gorącymi kamieniami ma wiele zalet leczniczych, które będą dostrzegalne po zakończeniu rytuału. Jednak w pierwszej kolejności osoba masowana powinna odczuwać głęboki relaks i przyjemność. Kojący stan przedłuży brak gorących kąpieli bezpośrednio po zabiegu.