Masaż dla kobiet w ciąży

Masaż w ciąży przynosi wiele korzyści dla zdrowia i samopoczucia przyszłej mamy.

• poprawia krążenie
  • zapobiega obrzękom
  • zapobiega i łagodzi bóle kręgosłupa
  • łagodzi napięciowe bóle głowy

Masaż wykonywany jest w pozycji siedziącej, półsiedzącej lub na boku.

Z masażu mogą korzystać Pacjentki od drugiego trymestru ciąży a zakończyć masaże na miesiąc przed porodem.

Bezwzględnym przeciwskazanie do masaży jest ciąża patologiczna. Prosimy o przyniesienie na pierwszą wizytę zgody od lekarza prowadzącego na masaż.

Ciąża to wyjątkowy czas w życiu kobiety. Jej samopoczucie i kondycja w tym okresie są znaczące nie tylko dla niej samej, ale też dla dobra dziecka. Masaże w FIZJOMEDICAR przynoszą wiele korzyści i ułatwiają przejście przez ten czas. Dziecko, które rozwija się w brzuchu mamy jest coraz większe i staje się dużym obciążeniem dla stawów i kręgosłupa kobiety. Masaż dla kobiet w ciąży ma charakter odprężający i skutkuje: poprawą krążenia, łagodzeniem bólu kręgosłupa, nóg i głowy. Dolegliwości takie są w ciąży normalnymi objawami, ale nie muszą utrudniać życia. Pozbycie się ich na masażu sprawia wiele przyjemności.

Bezpieczny masaż dla kobiet w ciąży w FIZJOMEDICAR

Bezpieczeństwo to najważniejsza sprawa, na jaką zwracają uwagę ciężarne kobiety. Dotyczy to również masażu. Jest on potrzebny, ale musi być wykonany umiejętnie. W FIZJOMEDICAR wykonujemy masaż dla kobiet w ciąży, który będzie dostosowany do potrzeb przyszłej mamy, a także zgodny z zaleceniami jej lekarza. Jeśli istnieją przeciwwskazania zaproponujemy inną formę wsparcia w zwalczaniu nieprzyjemnych dolegliwości. Na masaże zapraszamy Panie w ciąży niezagrożonej od drugiego trymestru do miesiąca przed rozwiązaniem. Dołożymy wszelkich starań, aby ten wspaniały czas był jeszcze przyjemniejszy, wolny od bólu głowy i kręgosłupa, a także opuchniętych nóg. Zabiegi wykonujemy w wygodnych pozycjach: siedzącej, półsiedzącej lub na boku. Nasze Pacjentki mogą cieszyć się dzięki temu oczekiwaniem na dziecko, bez żadnych przeszkód.